
Heb je vragen over een bepaald product? Of wil je meer te weten komen over een bepaald product of een bestelling? Wij zijn je graag van dienst.
Kan ik telefonisch bestellen?
Voor bedrijven, scholen en stichtingen is het mogelijk om telefonisch of per mail een bestelling te plaatsen. E-mailadres: info@moslimkids.nl - Telefoonnummer: +31 6 46731354
Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Na elke bestelling ontvang je automatisch een bevestiging per e-mail.
Wat als het product is uitverkocht?
Geen paniek! Stuur ons even een e-mail of een WhatsApp bericht, mogelijk kunnen we het nog regelen voor je. E-mailadres: info@moslimkids.nl - Telefoonnummer: +31 6 46731354
Hoe kan ik als school, instituut of moskee bestellen?
Telefonisch, per e-mail of stuur ons een WhatsApp berichtje! E-mailadres: info@moslimkids.nl - Telefoonnummer: +31 6 46731354
Hoe kan ik grote aantallen bestellen?
Stuur ons een WhatsApp berichtje, of een e-mail met de producten en de aantallen en we maken het meteen in orde voor je. E-mailadres: info@moslimkids.nl - Telefoonnummer: +31 6 46731354
Krijg ik een factuur?
Bij elke bestelling ontvang je automatisch een factuur.
Ik heb geen bestelbevestiging gehad, wat nu?
Geen paniek! Heb je al in je spambox gekeken? Zo niet, stuur ons even een berichtje. Dan gaan we er samen naar kijken.
Hoe retourneer ik mijn artikelen?
Heb je al contact opgenomen met onze klantenservice? Je ontvangt een label die je kunt gebruiken bij het retourneren. Je mag je pakketje inleveren bij een PostNL of DHL servicepoint.
Moet ik betalen bij retourneren?
Retourneren bij Moslim Kids Entertainment is altijd gratis.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Ja, dat is mogelijk. Stuur ons een berichtje via WhatsApp of een e-mail. E-mailadres: info@moslimkids.nl - Telefoonnummer: +31 6 46731354
Kan ik mijn bestelling annuleren
Ja, dat is mogelijk. Stuur ons een berichtje via WhatsApp of een e-mail. E-mailadres: info@moslimkids.nl - Telefoonnummer: +31 6 46731354
Wat als mijn producten zijn beschadigd?
Geen paniek! Maak meteen foto's ervan en stuur het naar ons. Dan sturen we direct een nieuw pakketje op.
Hoe snel word ik terugbetaald na retour?
Binnen 5 werkdagen storten wij uw geld terug.
Kan ik mijn artikel ruilen?
Foutje gemaakt met het bestellen? Neem dan contact op met ons en we zullen het juiste product opsturen. E-mailadres: info@moslimkids.nl - Telefoonnummer: +31 6 46731354
Wat zijn de voordelen van een account?
Het grootste voordeel is dat je kan sparen voor 'Iesa coins voor extra acties en aanbiedingen.
Moet ik een account hebben om te kunnen bestellen?
Nee, dat hoeft niet. Je kan ook als gast bestellen.
Worden mijn gegevens gedeeld?
Nee, je gegevens worden niet gedeeld.
Hoe wijzig ik mijn gegevens?
Je kan je gegevens wijzigingen door in te loggen en te kijken bij 'Accountgegevens' of 'Adresgegevens'.
Waar staan de details van mijn bestelling?
Je kan de details van je bestelling in de bevestigingsmail vinden. Ook kan je ze terugvinden door in te loggen en te kijken bij 'Bestellingen'.
Wat moet ik doen als ik mijn pakket niet heb ontvangen?
Bel ons, of stuur ons een bericht via Whatsapp of e-mail. We gaan dit samen oplossen. E-mailadres: info@moslimkids.nl - Telefoonnummer: +31 6 46731354
Ik ben niet thuis tijdens de bezorging, wat dan?
Dan wordt het hoogstwaarschijnlijk bij je buren geleverd, of wordt er een tweede poging gedaan. Na drie keer elkaar misgelopen te hebben wordt uw pakketje bij een PostNL/DHL servicepoint geleverd.
Wat als mijn producten zijn beschadigd?
Geen paniek! Maak meteen foto's ervan en stuur het naar ons. Dan sturen we direct een nieuw pakketje op.
Wat is de rekeningnummer van Moslim Kids Entertainment?
De rekeningnummer is: NL91 ABNA 0824 9660 74 t.n.v. Moslim Kids
Wat als ik niet kan betalen?
Wil je graag een product hebben, maar op dit moment geen mogelijkheid om te betalen? Stuur ons even een berichtje via WhatsApp of een e-mail. E-mailadres: info@moslimkids.nl - Telefoonnummer: +31 6 46731354
Kan ik na levering betalen?
Dat is mogelijk, dan moet u kiezen voor Klarna (achteraf betalen) bij de betaalopties.